10.8.08

Show Hanna and Sarra


Sewaktu lepak kat rumah abang Budie last Friday, aku tanya kat anak anak buah aku Hanna and Sarra. Depa dah pandai nyanyi untuk adik tak? Kan depa dapat adik boy. So nanti kalau ibu duk buat kerja, kalau adik nangih, kakak kena nyanyi untuk adik.

Jadi, untuk membuktikan yang mereka berdua telah pun bersedia untuk memikul tanggungjawab sebagai kakak yang berkaliber, maka saya telah menyuruh mereka membuat persembahan sebagai persiapan untuk adik mereka Hafiq Daniel yang bakal membesar dengan pantas tak lama lagi.

Jadi terimalah Hanna dan Sarra. Hanna is the one singing, Sarra adalah si penari latar.

Semoga terhibur!

Lagu pertama - Tepuk amai-amai!!




video



Lagu kedua - Jack and Jill


video




Twingkel-twingkel little star


video


RAMA- RAMA



video
Jika anda sayang para pelajar ini, jangan lupa hantarkan undian anda ke 32999. Andalah yang memastikan sama ada mereka layak atau tidak. Hehehehe....Semoga terhibur dengan persembahan dari anak -anak menakan aku yang bakal mengikut jejak langkah ku sebagai penghibur!

2 comments:

  1. haha!! meh2 aku nak undi...kredit aku tengah banyak nih...ekeke!!

    giler aa...lama aku tak dengar lagu kindergarten nih...haha!! sangat terhibur...

    ReplyDelete
  2. Muahaha...anak-anak buah aku ni memang mangkak binti ajaib sikit. Suka buat lawak kering.

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...