12.9.08

Jumie's favorite POSE!!

Aku tak tau pasai pa.

Aku suka amik gambar tutup mata aku macam ni.

Menggunakan pelbagai objek.


Menggunakan sudu besi.


Menggunakan daun.



Menggunakan bunga.


ps/ Ini pula adalah perintis kepada POSE JUMIE!!


4 comments:

  1. hehe...sungguh cute ang wat camtu...kak syima gelak guling2 bace caption ang untuk gambar yg tutup ngan daun dalam frenster tu...

    ReplyDelete
  2. gmbr first tu telah bagi aku dan noni gelak sampai hampir pengsan ketika ia diambil

    ReplyDelete
  3. hahaha..mulai hari ini aku akan menjadi pengumpul pose Jumie selamanya.

    Nanti aku kawen pun aku nak buat pose ni!!

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...