23.1.09

My favorite Bakal Raja Lawak Musim ke 3

Oh yeah. Siapa ikut Raja Lawak musim ini setiap Jumaat 9pm di Astro Ria. Memang aku suka tengok lawak -lawak ni.

Tahun ni, favorite peserta aku ialah Amir. Budak umur 20 tahun dari Kelantan.

Budak ni memang lawak la. Dah la tengok muka dia ja pun dah lawak. Dia punya quote "Im sorry".

Lawak betui.....

Anyway, satu ja aku tak puas hati kat Astro ni. Kat AF depa bagi Banglo AF punya cantik. Serba serbi lengkap dalam tu. Untuk Raja Lawak depa boh mangkok-mangkok ni dalam rumah apa la tak tau. Karpet pun takdak. Macam kesian gila.

Come on la Astro...awatla cikai sangat!!

5 comments:

  1. aku pun takleh blah tengok muka mamat ni pun dah nak gelak...ape lagi dengar dier speaking...hahaha!!

    tapi aku perasan ader juri esp. shamsul ghau2 tu cam tak puas hati je ngan mamat nih...

    ReplyDelete
  2. sebenarnye.. bagi aku la. rumah banglo budak2 raja lawak nie lagi bagus dr banglo AF tu. Banglo AF tu sebenarnye, dlm je cantik, kat luar sebenarnye gudang je. Aku da berape kali lalu gudang tu kat shah alam. Hoho..

    ReplyDelete
  3. biar la dalam jer cantik..sebab kita nak duk pun kat dalam...bukan kat luar....aparaaaa

    anyway....memang betul la. ghau ghau ni macam tak puas ati dengan amir ni...

    im sorry

    ReplyDelete
  4. aku tak suka giler kat amir nie..buat lawak bodoh!
    aku bukan apa..bagi aku lawak dia tak ckup kering
    aku takut dia kan jadi macam yus.bile menag..dia tak kan kemana.nak pasarkan pun tak boleh.sebab harap muka yang macam badut tu jerk...
    bg aku kalau nak bertahan lama dalam dunia pelawakkan nie...dia mesti ada satu sifat kretif n yang paling pentig lawaknya mesti kering sebab zaman berubah dari tahun ketahun....nanti jd streotype plak....
    n last words.....aku tak mau ah amir menang dia memng tak layak...sorry guyz

    ReplyDelete
  5. Selaku superhero Malaysia, GomoMan akan membantu Amir sebagai Raja Lawak. Saksikan http://www.youtube.com/watch?v=rl44uRXl_GU

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...