5.2.09

Kesalahan fesyen paling memalukan

Kepada semua pembaca sekalian, kalau beli kasut baru aku merayu sangat-sangat. Tolong buang tanda harga yang selalunya dilekatkan di tapak kasut!! Ini adalah contoh kemaluan yang berlaku kepada satu kakak yang pergi makan mee sotong di Padang Kota. Aku telah merakam kejadian ini. Pirah kakak, duk tengok aku buat muka HOT...Hang tanda harga pun tak tau nak buang!!

Sudahkan anda buang tanda harga di kasut anda?

9 comments:

  1. sib baik la jumie...niza kalau beli kasut mmg takkan lupa buang harga..malu beb...huhuhuu

    ReplyDelete
  2. ada jg makhluk lagu ni.....dia tgk jumie dok wat muka joqa la.....piirahhhh...kalu ros p sound terus....dahla kasut x bukak harga...

    ReplyDelete
  3. hahahahhahah..... kemaluan yg terserlah.... eeeeeeeeeeee..... lg mau buat muka hot?? sape itu wolang???

    ReplyDelete
  4. dia nak tunjuk kasut dia rega bape la tu...hahaha...

    ReplyDelete
  5. aku baru nak zoom bape harge kasut dia...skali takleh zoom plak...hahaha!!

    ReplyDelete
  6. jalan penuh bergaya sambil buat muka hot

    tp

    tanda harga kasut pon xbuang..

    hahaha...

    *anda telah ditag oleh sy..dptkan sblm kehabisan stok..

    ngee... ;)

    ReplyDelete
  7. Dia HOT pasal tengok JUMIE CUN SEXY.. tue pasal dia takot PAKWE dia TERGODA tengok JUMIE!

    ReplyDelete
  8. ekekek! jumie tau dak.. as kakmona baca entry ni.. kakmona tengah dok tanggalkan tanda harga kat kasut kakmona yang kakmona baru beli 2 hari lepas (dah pakai jugak 2 hari lepas) ceh!!

    ReplyDelete
  9. aku berasa seronot kerana artikel ini telah memberi kesedaran pada orang ramai

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...