17.3.09

JOM TENGOK TEATER at Dewan Budaya USM!

Apa ampa semua nak buat pada hari gaji bulan ni? Huhuhuhuh... Jomlah beramai-ramai kita menonton teater pelajar tahun akhir bagi Lakonan dan Pengarahan bertajuk SHAKUNTALA di Dewan Budaya USM pada 24 dan 25 Mac 2009 ini jam 8.00 malam!!

Ceritanya? Aku pun tak tau. Tapi semua kawan baik aku yakni student-student di PPSK merangkap anak-anak ayam aku telah melakonkan diri mereka dalam teater ini. Cubaan yang bagus. Nok. Rusdi. Man Kering dan pelbagai lagi.

So jom saksikan dorang! For tickets please contact Rusdi Alexander 0134134913
iuni

1 comment:

  1. pherghhh...tengok poster dah macam PGL punye teater dah...huahuahua...

    macam best saja citer nih...

    aku penah jugak dengar perkataan "shakuntala" mase zaman muda2 dulu...tapi shakuntala ni ape eh?

    orang ke beruang?

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...