2.3.09

Melaram di malam anugerah - Perbezaan Hollywood and Malaywood

Kalau ampa semua perasan la....

Hollywood
(picture during Red Carpet Academy Award 24 Feb 09)
Natalie Portman

Kate Winslet

Sepupu aku - Beyonce



Malaywood
(Malam Anugerah Bintang Popular 2008)



Perlulah Mak Ayam ni nak pakai jugak Habib!!

ps/ Semua ini adalah hasil anasir jahat dari filem-filem Prof. Madya Razak Mohaideen.
Tekaan anda tepat sekali, perbezaannya ialah Hollywood dress up dengan designer's dress yang malatop latop. Tapi artist melayu melaram dengan diamond pinjam. Sabar jer la.....

4 comments:

  1. ahahaha!!
    aku kalo jadik perompak professional la kan...takde maknenye aku nak rompak artis hollywood...ekeke...

    dah tentu aku nak sambaq yg lip-lap lip-lap saje...bleh gadai bila terdesak...ekeke...

    tapi habib jewels...orang pajak gadai nak amik ngan harge yg tinggi ke? emas sikit...berlian je lebih...

    ReplyDelete
  2. kak jumie,
    hollywood pun pakai diamond pinjam r..
    sponsor gak..

    ReplyDelete
  3. yolah cik ahmad....hang la tau semua....

    ReplyDelete
  4. JOM SAHUT CABARAN "TOP SUPERB BLOGGER" DENGAN MEMENANGI HADIAH BERNILAI RM 700 tanpa keluarkan WANG ? APA TUNGGU LAGI.
    JOM SERTAI CABARAN TOP SUPERB BLOGGER di http://www.fiq-life.blogspot.com .
    PENDAFTARAN PERCUMA @ FREE SAHAJA..
    JOM SAHUT CABARAN INI!!!

    CARA MENDAFTAR :


    Anda perlu menghantar email kepada fiq.life@yahoo.com di sertakan dengan :



    Nama :
    URL Blog :
    Alamat :
    Umur :
    Jantina :



    Tarikh tutup penyertaan pada 15 March 2009.


    * Di harap maklumat lengkap ini memudahkan pihak Fiq Online menghantar HADIAH kepada anda.

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...