7.4.09

Aku kini bergelar mama

Aku kini telah bergelar mama.

Jangan terkejut tapi ini hakiki. Nak p kerja sibuk kena susukan anak dulu. Nak kuar berjalan malam pun, duk terpikir anak di rumah lapar tak makan.

Tak percaya? Tak percaya sudah.


Kena cekup kepala dia sebab ganaz

Sampai tertutup mata.Nampak tak tangan dia duk pegang jari aku?
Stim sampai kaki menendang tangan aku...
Yeah yeah...dapat minum susu.

Ingat tak anak kucing yang ditinggalkan ibu mereka dapat almari saya? Well....inilah dorang. Dah besar. Tapi gigi dorang kecik lagi. Dah pandai jalan. Hope cepat besar....tak larat bagi minum susu dah.

6 comments:

  1. A'ah, comey sesangat kak Jumie... heheheh!! sara mmg minat sesangat ngan kucing2 ni... suke tengok blog kak Jumie, MACAM2 ADAA... ehhehehe!! Sekarang contact abg Hyril lagi tak??

    ReplyDelete
  2. elok la tue hang kena pratis skrg nant da ade anak xkekok dh...kui2..

    ReplyDelete
  3. anak2 u tido sekatil ke jumie? :D, mak diorang tuh tinggal trus ka? kes buang anak la nih...isk isk isk!

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...