27.4.09

Tunggu boleh pakai...sampai bila pun tak buleh pakai!!

Baru-baru ini, ada Ahli Mesyuarat Tingkap mai mengadu domba kat aku mengatakan ada yang mengkutuk aku kerana suka mempakai baju yang menampakkan aku punya stretch mark.

Jawapan aku : Kalau tunggu boleh pakai, sampai bila pun tak buleh pakai. HAHAHA

So kesimpulannya di sini, aku tau aku ni takla secantik sepupu-pupu aku seperti Beyonce, Kimora Lee Simmons and Tyra Banks. Tetapi aku mempunyai keyakinan diri yang sungguh tinggi sehingga orang-orang yang sebenarnya tak berani nak dressing macam aku telah mengkutuk aku dengan penuh rasa keliwon.

Kalau u olls nak pakai warna oren, tapi duk takut kulit gelap...tak sesuai...PORAH. Kalau nak pakai...pakai jer la. Nak tunggu kulit cerah belum tentu lagi. Melainkan kau kena penyakit sopak.

DAH I TAK MAU DENGAR SEMUA NI LAGI!! hihihih
Selamat menatap segala stretch mark, lipatan lemak dan isi daging ku yang menggeleber khas untuk korang semua yang sangat dengki sebab tak buleh pakai.

So untuk semua orang di sini yang membaca, tak baik tau kata-kata dan kutuk orang yang suka pakai seksi. Patutnya u olls kena mai sembah ratu dan tuntut ilmu dari beliau kerana beliau yang tak secantik sangat tetapi amatlah lebih HOT dari u olls.

Sekian, amin.

ps/ Aku tidak menggalak orang membuka aurat. Amik yang positive ok.

4 comments:

  1. ye...aku amik yang positif...

    keyakinan diri yang tinggi itu penting!!

    ReplyDelete
  2. jumie,
    yg penting ko tak amik duit mereka untuk ko beli baju....
    biasa la mulut org....kalau mulut kambeng,ko sembelih je wat gulai...
    hahahaahaa

    ReplyDelete
  3. LANTAK la... badan hg baju hg dan stretch mark pun hg punya... yg dia sibuk mengdengki kat stretch mark hg tu nape?? kalau dah dengki sgt kat benda alah tu, xyah la dok tgk.. abih citer.. kalau tutup segala pun kalau hati busuk camni, xde maknanya... kalau ko kurus tahap papan pun xde owg nak adore, baik simpan je diri tu dlm bilik kebal pastu kunci.. hahahha...

    mcm mana seseorg dressing tu adalah hak peribadi.. kalau dah rasa selesa seksi2 biar lah.. yg penting yakin diri sendiri.. tak PLASTIK!!! hoccay....

    p/s: sape yg dok komen2 psl dressing nih??? pepandai jer... cili kang..

    ReplyDelete
  4. biasalah...kan tu mulut orang...
    tapi jumie memnag meletop...tak macam org lain yang suka pura pura dan mengutuk kat orang...saya respect kat jumie...if you have it,just flaunt it!!!wakaka

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...