20.4.09

Wonder Pet saya dah besar!!

Baby baby ku ini telah pun besar...lihatlah gambar-gambar comels mereka bersiar-siaran di atas badan aku ketika membaca buku di atas sofa.

Teka apa benda ni di celah-celah kain untuk dicuci...
Inilah dia...suka mentidor di dalam kain.

Jom kita panjat sofa ini ....kita naik atas mama!!

Yeah......dah naik atas!!

Bestnya tidor atas perut mama yang empuk.
IM SORRY......

Ampunkan kami mama...kami janji takkan kacau mama baca buku lagi.

2 comments:

  1. jumiee...ang nak mai kl kan...bawak la sekoq-dua...aku nak bela nih...cam comel2 je aku tengok...gerammm!!!

    waaa...nak satuuu...

    ReplyDelete
  2. jumie awat kucing ni tak macam kucing?

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...