7.5.09

ULAK KAMPUNG DODOL

Pada waktu semalam, iaitu selepas ronda rondi dengan Amed Mizi kat Queens, maka tibalah masanya aku menghantar anak teruna itu pulang ke rumahnya. Sesungguhnya aku seorang rakan yang sungguh baik dan menjaga kebajikan rakan-rakan yang teruna dan dara ini.

Apabila aku menghentikan kereta aku didepan jalan kampungnya iaitu KAMPUNG DODOL, tiba-tiba aku ternampak sesuatu yang besar di depan kereta aku.

"Mizi......wehs...ulak wehs....." exclaimed aku dengan penuh excitednya. Lantas aku menggrab CANON aku dan terus keluar kereta untuk menangkap gambar ulak itu yang sungguh besar.

"Wehs..tok sah duk buat gila wehs...bahaya wehss. Dia boleh patuk punya" sungguh bongok Mizi ini. Mana ada ulak sawa boleh patuk.

Tanpa menghiraukan beliau, aku pun mengambil beberapa gambar ular itu.


Ulak ni duk posing baek punya...
Ular itu blah bila mamarazi semakin dekat

Ulak ni masuk kat celah pasu u olls...


Selepas itu, tak lama kemudian, selepas mengKOL semua anak antu kampung Dodol. Mereka pun datang ke tempat kejadian.

Depa ni semua crocodile hunter kat kampung ni....
Tetapi ular itu sudah tiada lagi di tempat kejadian.

Tiba-tiba aku berlari masuk kereta. Baru rasa geli geleman u olls....

696
6841

ps/ Mungkin sebab muka aku macam JLO dalam citer ANACONDA. Kami kan sepupu u olls.....


Sama tak kami?

4 comments:

  1. sgt sama... tp ang nye muka mcm JLO version dlm pantang... hehehehehheheheheh

    ReplyDelete
  2. a'ah..sekali pandang sama sejibik..hikhik. berani nye cik jumie snap gambo ular tu..

    ReplyDelete
  3. azura : hahaha....siot kak zura...

    Siti Murni : haa..tula pasai....punya la berani...bila ulak tu dah takdak baru saya lari masuk keta...hahahaha

    ReplyDelete
  4. kt area mana ulaq ni?geli geleman aku rasa...

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...