3.8.09

RIP Anis : Memori terakhir

KISAH INI ADALAH MEMORI MEMPERINGATI MY BABY KUCING PALING BONGSU. YANG PALING MANJA. ANIS.

FEB 2009- JULY 2009

...............................................................................................................................................................
Anis anak kucing saya yang kecik sekali telah jatuh sakit. Tak lalu makan and cirit birit. Badan dia panas. Saya telah syak dia ini kena cakcing. Tula, tak mau pakai kasut lagi.


Anis nervous jer. First time memergi ke klinik.


Dr. Ong memberi rawatan kepada pesakit lain. Dr. Ong ni graduate UPM. Dia sangat funny.
Oleh itu saya telah membawa beliau ke klinik. Sian kat beliau ini.

Kepada anda yang mempunyai kucing di rumah, bawaklah anak kucing ke klinik haiwan bagi mendapatkan suntikan anti cakcing.

Sekian, harap maklum.

.................................................................................................................................................................

CERITA INI DITULIS PADA MALAM AKU BAWAK DIA KE KLINIK. TAPI SCHEDULE TO BE PUBLISH 28 JULAI 2009.

ANIS MATI PADA TANGGAL 25 JULAI 2009.

Dia terlalu manja......dia tak mampu nak lawan kesan ubat.

6 comments:

  1. salam...
    nk tnya, klinik haiwan yg jumie pi tu kat mana erk? kami nk bwk kucin kami pi jugak. tp x tau kat mana... buleh tlg bgtau tak??? time kaseh....

    ReplyDelete
  2. ciannyer kat anis...huhuh...
    takleh dengar n baca kisah haiwan mati nih...huhuh...

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...