19.10.09

Kak Janz ke ni??


Betui ke ni Kak Janz?? Ini gambar amik semalam before setat buat kerja ok!! Macam terkezut jugak bila tengok gambar ni.

Naper muka i olls...nampak lain u olls....tiba-tiba rasa macam cantik sangat.

U olls...tak baik riyak ok! Riyak adalah syirik kecik!!

Kak Tina jangan mara ye...kim salam kat Encik Duda dengan ucapan
"Kenapa u olls berdua tukar number handphone? Siap suruh mama mertua janji jangan bagi number u olls kat Kak Janz. Kejam la u olls ni. Nanti macam mana Kak Janz nak kirimkan SMS ucapan ulang tahun korang? Anyway....Jangan lari dari bayar hutang. Tak berkat rezeki u olls ok!!"

Sekian, bye u olls semua...

6 comments:

  1. btol3..tp kalo da putus, salunye liat nk bayar utang jumie oi..mcm yg dok ada..nyampah aku! rse cm nk p sembelih hidup2 je kt **** nun!

    ReplyDelete
  2. akak komen ok..

    1) muka cantik, cam semakin licin berseri2, sblum ni tak salah kalu muka jumie cam berjerawat gak kan..tapi kali ni memang sgt cun la.. lama tak tengok jumie 'live'...guna prod apa?

    2) memang semakin kurus.. bagus..bagus.. cam ni ramai la yg terkejar2 hahaha.. tapi jgn kembali ke en.DUDA ok..dia tak layak untuk mu..

    ReplyDelete
  3. seyesla...mmg hang makin hot skrg!!!N mesej for k.tina tu...mmg ad brann...hehehehe..;-P

    ReplyDelete
  4. U OLLLS....NI MSG DIA DARI PINGBOX I!!

    baialo..: dia nak sgt tkar no fon..
    baialo..: bkn i..
    Jumie Samsudin: sapa
    baialo..: bailalo...
    baialo..: nisa
    Jumie Samsudin: OOO
    Jumie Samsudin: OK
    baialo.. is typing...
    baialo..: ni no i xxxxxxxxxx

    HARUSKAH AKU CAKAP DENGAN ANJING????? AKU GOLONGAN BANGSAWAN OK!!

    ReplyDelete
  5. jumie nampak cam makin kurus je.. Baguih baguih.. Apa rahsia?? hihi

    ReplyDelete
  6. tadi kak tina duk sms aku banyak kali u olls....ahahaha...kelakar gilerr....dia duk forward msg msg Encik Duda tulis kat dia. Haruskah aku nak jeles? Nak baca pun tak lalu u olls.

    Apa pun, pasni haruslah Kak Tina merembeskan air puki membaca cerita aku mendating dengan dua jejantanz yang ingin memadu cinta bersama ku.....

    Mak Janz faridah!! u know hat happen right?... Read more

    Okaylah...akak hendak menulis press release pembatalan concert Kak Beyons ni.

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...