5.11.09

Jumie Samsudin : Duta Melesia ke Phuket!

U olls! Confirm. Walaupun tengah sangat sibuk dan agak menjadi semakin dintis. Tapi aku telah berjaya mengepelankan satu eskep ke PHUKET pada awal Disember ini.

Sekian, hope semua yang mulut macam pukaki jangan duk over-over ingatkan aku tentang TSUNAMI! U olls...kalau nak mampus...dalam rumah u olls pun u olls boleh tiba-tiba mati kena patuk dengan ular senduk!!!! OOoppps...sorry k!! Kalau terjadi kat u olls...aku tak tanggung ok!!

So, nantikan kemunculan gambar-gambar hotness Kak Janz bertwo-piece ala-ala Kimora Lee Simmons di Facebook nanti ok! Kalau nak pantas la...kalau tunggu belog report. 2 minggu pas kejadian baru akan dipublish. HEHEHEHE.....

Sekian, marilah merancang baju -baju hotness untuk di pakaikan di sana!!

ps/ Kak Tina and En. Duda bercuti kat mana Disember ni? Kan dah winter?? AHAHAHAH....ooopss...lupa. U olls kampungs duk Melesia. Akak kat Zurich sekarang ni!! AHAHAHAHAHAH....bye anjings.

1 comment:

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...