1.12.09

KAMU BANGSAT

Hahahahah!! U olls.  Hari ini,  i olls nak cerita satu lagi kisah JJ yang merembes kurang ajar carik pasal dengan Kak Janz dalam Facebook.  Pada suatu hari yang indah.  Ada seorang manusia telah mengadd aku di Facebook.   Nama dia Wahyu Firmansyah.  Walaupun dia tidak mempunyai gambar,  tapi sebab nama dia indah.  Aku pun mengaprove dia.

Pastu tiba-tiba dia mesej kat aku dalam Facebook.  Nasib baik mesej.  Bukan comment yang boleh ditonton oleh semua orang.

xoxoxoxxoxoxoxox


Wahyu Firmansyah  :  Waduh.  Kok besarnya susu.

Jumie Samsudin  :  Apa?  Apa u olls cakap ni?

Wahyu Firmansyah  :  Besar sungguh t*t*k kau tu.  Sungguh sedap kalau.......(SENSORED).....

Jumie Samsudin  :  Oh.  Terima kasih.  Mana bisa lawan size t*t*k ibu kamu.  Lebih besar kan? Mana mungkin kamu lupa.  Dulu kamu pun isap t*t*k ibu kamu itu.  Sekarang ini,  bapak kamu sahaja yang dapat hisap t*t*k ibu kamu itu.  Sungguh bertuah bapak kamu itu.  Kerana t*t*k ibu kamu itu menjadi rebutan dan kegilaan seluruh pemuda kampung,  tetapi hanya bapak kamu yang berjaya memilikinya.

Wahyu Firmansyah  :  KAMU INI BANGSAT SEPERTI ANJING.

Jumie Samsudin  :  Bodoh bangsat! Kalau aku anjing. Kau itu taik apa?! Memang bodoh bangang keturunan tiada akal otak bodoh. Tak tahu menghormati orang lain. Tetapi mahu orang menghormati kamu. Memang bangsat.

Saya tahu kamu ini seorang manusia yang zahirnya huduh dan hati kamu juga sunyi. Tiada kawan. Tiada teman. Sebab itu, kamu masuk ke dalam Facebook dan menganjing kawan- kawan untuk menyakitkan hati mereka. Bila orang itu marah atau takut, kamu menjadi gembira dan suka. Mesti sedih kan? Saya dapat bayangkan kesunyian hidup yang kamu lalui itu.

Saya berdoa kepada Allah Taala agar kamu diberikan kebahagiaan dan ketenangan jiwa dan tidak mengganggu orang lain lagi. Dan pastinya selepas ini, kamu lebih menghormati wanita dan privasinya.

Sekian.

xoxoxoxoxxo

Itulah kisahnya.  Mesti ampa semua pun pernah terima dan mempunyai pengalaman yang seakan sama dengan aku.  Nak ikut-ikut,  takder maknanya kita melayan anjing macam ni.  Yelah,  kalau kita layan anjing.  Kita pun jadi anjing kan?  Tapi tak tau la pasaipa,  hari tu aku terima wahyu untuk membuat tazkirah pada budak ini.  Entah siapa lah dia ini.  Dan apa khabarnya sekarang.

Apa pun,  u olls semua.  Kalau dapat mesej macam ni.  Kalu boleh delete jer.  Jangan layan ok.

Tengok ja ok!!

4 comments:

  1. aku rasa beliau jeles tgk gambar neina nak ngap tetek ko weih..mesti dia stim baca komen2 kitorg...
    hahahaa

    ReplyDelete
  2. beb..mamat wahyu ni pernah wat pasal ngan aku dulu...komen status aku dengan ayat2 nista dan konon2 bagus...dia ni INDON ni...bangsat nye orang

    ReplyDelete
  3. good action jumie..orang mcm ni kena ajar.

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...