1.12.09

Santek kan rambut ni?

Saya teringin nak mempotong rambut macam ini.  Ramai rakan baikku yang membantah dengan mengkata,  muka aku gemok dan bulat.  Kalau buat macma ni,  nanti nampak lagi bulat.  Tapi kalau nak tunggu aku kurus dan muka panjang...bila lagi?


ps/  Rihanna adalah sepupu akak belah Mak Janz Faridah.

2 comments:

  1. kalu hang potong boy cut.. nanti aku akan nampak lagi woman dari hang... keh keh keh

    Babe, mencuba tak salah kan.. tapi fikir dulu sebelum buat taw...

    ReplyDelete
  2. alaa...muka kurus panjang buat camtu kdg2 tak kena jugak nak2 plak kalo dahi jenis sikit...tengok depa kena senyum lebak sebab nak imbang muka...

    ekceli muka hg mana ada bulat sangat...kembang dan sikit curvy apa...rileks ja buat kalo nak buat camtu pun...lagi comey paa...

    kazen aku masa kecik2 buat camtu...teruih aku jatuh chenta kat dia...(ish3x...kecik2 dulu pun gatai...) tapi tu dulu laaa...hahaha

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...