28.1.10

Koleksi Tidor Cucunda Suvvi

Cucunda ku Suvvi yang disayangi mempunyai tabiat tidur yang sunggul cumels.  I olls sangat suka.  Ini antara gambar dia mentidur yang i olls rakamkan.

Ini masa dia kecik-kecik.  Ini kerja mak dia iaitu Lisa,  dia takut we olls semua amik anak dia,  dia letak dalam laci kain baju i olls.  Terkejut i olls tengok,  sejak bila aku ada panties bulu-bulu binatang ni?  Bergulung tu dah sama kan? Tapi sejak bila pulak aku beli suak dalam kingki ada bulu-bulu binatang bagai ni? AHAHAHA.  Sekali Suvvi u olls.  Cumelss.  So i olls pun tinggalkan di kat situ.  Dan sampai dia dah besar,  baru dia turun sendiri.  Dan i olls cuci laci tu. 



Ini pulak gambar dia tengah tidok dalam bakul baju yang berisi baju bersih Cakcing yang sungguh wangi softlan.  Pandai deni,  nak carik tempat yang empuk,  dan wangi.  Siap tidor berbantal lengan okay.  POM POM U OLLS.



Okay,  nampak macam dia tengah bersedia untuk melarikan diri kan?  Get set,  GO!  HAHAHA....salah.  Dia tengah mentidurkan diri okay.  Pelik gila cara dia tidok.


Bawah mesin jahit pun jadilah.  Tak tau lah ni penat menjahit atau penat bermain di bawah mesin jahit?  Verver tau dia ni.

Sekali lagi aksi tidok tampa menghormati penat lelah seorang nenda mengangkat kain yang bersih dan wangi softlan.  Kerana penat,  i olls tak sempat nak melibat kain ini.  Alangkah terkejutnya beta apabila mendapati cucunda beta tergoling langgang di dalam bakul ini,  ku sangka dia telah pengsan.  Tapi hampeh!  Suvvi tidok okay!  Penat clubbing katanya....

 

Inilah aksi paling dahsyat.  Takdak lagi kucing kat Melesia boleh buat macam ini.  Dia bukan tidok sandak kat sofa.  Tapi ini kes lagi berat okay,  dia tidok tersangkut kat sofa.  SHABAS BETTEEIIIII!!!

Bukan tersandak kat sofa,  tapi tidok terSANGKUT kat sofa.

Suvvi...Suvvi.....

1 comment:

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...