18.1.10

Sapa tau ni buah apa?

Kalau ampa semua terror ini buah apa?




AMARAN  :  Kepada yang dah tau,  ampa jawab kat sini.  Ampa POYO besak.  Biak orang lain jawab dulu.  Macam budak budak tadika ja perangai,  belum apa-apa dia nak jawab dulu teka teki tu kan?

11 comments:

  1. mcm buah kelapa pandan ja..ka kelapa laut..hoho~

    ReplyDelete
  2. Buaaahhhhh.... Buah-buaahaannn!!! :D

    ReplyDelete
  3. Salah jawapannyaaa ialahhh.....sila lihat Fan Page Kak Janz @ Facebook!! Muahahahah

    ReplyDelete
  4. hahaa..semua tekaan pun salah?bapak aku terer la mcm robert langdon.

    ReplyDelete
  5. epal hijau yg letak tampuk kelapa konon2 nak kasi nampak macam kelapa...

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...