23.2.10

My Name is Khan

U olls.  Akak nak tengok sangat gambak ni!!  My Name is Khan lakonan marka lama i olls iaitu Shahrukh Khan dengan sepupu Mama Zarina iaitu Kajol.  Cerita ini mengisahkan pengalaman orang bukan Amerika yang tinggal kat Amerika lepas kejadian September 11.  Sapa yang duk tengok Astro Ria ja takkan tau apa sejarahnya tarikh-tarikh ni kan?  Isu dan spekulasi yang jadi kat sana memang menjadi bualan satu dunia.  Apa pun u olls tengok la sendiri nanti ok.  I olls pun nak pi tengok ni.  Tak sabar.  Nanti i olls cerita dalam review ok!!!

ps  /  My name is Kak Merr

3 comments:

  1. Noks. Filem ni lain dari cita-cita Hindustan sebelum ini. Kalau yang suka ver-ver tu...takkan boleh tengok lama kan?

    ReplyDelete
  2. yup....bayangkanlah aku punyala dok tunggu kan vidoe menari2 semua kan....xdak LGSG! sedih uols...xleh nak feeling dalam panggung kan.hehe.

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...