26.3.10

Dari Lensa Kak Berry - Februari and Mac 2010

U olls.  Ini adalah himpunan gambar yang i olls amik dari Kak Berry iaitu Blackberry kepunyaan ku yang sungguh cumels ini seperti tuannya.  So marilah kita tengok koleksi gambar yang ada.

Gambar ini ketika i olls tengah makan nasik kandar dengan Cakcing kat Kampung Melayu.  Kunon ver-ver makan di kala petang di bawah pokok...sekali.  TODIAAAAAAAAAAAA....celaka burung mana telah menerbang dan berak atas paha beta.  Siyeeeeeeeee betui!!!


Ini gambar school akak,  iaitu office akak,  iaitu School of Social Science.  Bangunan C06 yang sedang direnovate.  Kalau u olls nak tau,  di bangunan inilah Ali Setan berlakon jadi Dekan untuk pekena Asmida dalam citer Ali Setan.  Sampai lani tahun 2010 baru nak renovate.  Kelesssssssss!!!


Hari tu,  akak ke Rokwok a.k.a Lorong Kulit,  Penang.  Mak aii...tiba-tiba segerombolan lembu melalu tepi i olls ketika melintas titi lengkong.  I olls teringat masa verver kat New Zealand hari tu.



Masa jalan-jalan kat dalam Rokwok,  ada orang jual payung mak aiii besar dan berwarna-warni.  Memang besar.  U olls boleh duduk 4 orang bawah dia.  Tapi kalau akak and En.  Khafi...maknanya dua orang ja muat.  Harga dia RM10 sahaja.  I olss beli 1.


Hari tu,  mak i olls iaitu Kak Edeh telah membeli nasik lemak lauk huruf N.  I olls ingatkan berlauk NAGA.  Tetapi salah!!  Ianya berlauk NAGET.



 TONG SAMPAH JUMIE SAMSUDIN.  Kelesssssssss



Hari itu,  ketika i olls nak membalik kerja.  Tiba-tiba macam jem lagi.  I olls pun bosan.  Rupa-rupanya ada kereta lembu u olls. 



Ais kacang ini adalah sungguh berjasa di kala hari yang sungguh panas dan bijaksana itu.


Ini pulak gambar terbaru yang sungguh lawak.  Pokok pisang ini tumbuh ditepi parit,  maka si tuan pokok telah mengikat batang pokok itu dengan tali dan menghubungkand engan satu tiang ditepinya.  Supaya pokok itu tidak jatuh.  U olls kena click atas gambar ini baru mentengok dengan lebih clear.


Hari itu adalah orang mai pasang aircond kat rumah i olls ini sempena musim panas yang melampau.  Pastu i olls amik gambar ni.  Rasa-rasanya,  depa duk buat apa ni u olls?

1 comment:

  1. heyyyyyyyy payung tue sama mcm payung aku la..

    aku pun dok tolong jualkan payung tue.. mmg besh besak.. bila bukak semua org nak tumpang sekaki..

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...