22.3.10

Respon : Kakitangan Tidak Mesra Pelajar - Berita Kampus

U ollsss.  Kepada depa yang takdak Facebookku,  maka mesti u olls tidak membaca satu artikel dari Berita Kampus USM pada awal Februari yang lalu.  Memang ramai yang sokong dan suka dengan surat i olls ini.  Terima kasih kepada pihak Berita Kampus kerana sudi memaparkannya.  Ada ramai kawan-kawan USM yang bagitau,  artikel akak ini ditampal di papan kenyataan school depa.  Terima kasih kepada mereka yang menampalkannya.

Click on the picture for larger view.


Baru-baru ni,  masih kami di pihak 'belakang kaunter' menerima lagi memo kali ini dari Tan Sri VC yang menggesa semua kakitangan bertindak lebih mesra pelanggan setelah menerima sebuah email aduan yang diemelkan terus ke email VC.  KELAS!!!  Oleh itu,  email itu telah dipanjangkan kepada semua pihak dan VC mahu semua orang fikirkannya dan mengambil langkah yang sebaiknya untuk nama baik USM. 

Ada yang bising,  kenapa tak dinyatakan nama school yang terlibat ini,  biar hanya jabatan itu yang kena tindakan?  Tetapi for me,  biarlah kita semua amik tanggungjawab.  Kalau siapa-siapa yang dia rasa selama ini,  dia cukup bagus,  so tingkatkanlah layanan dia kepada TERPALINGBAGGUS sekali. 

So,  sekian sahaja.  Semuanya bermula dari diri anda sendiri. 

KAK MER MELAPORKAN UNTUK BERITA UTAMA,  TV3 DARI PEJABAT TIMBALAN DEKAN AKADEMIK DAN PEMBANGUNAN PELAJAR,  PP SAINS KEMASYARAKATAN USM!!!

ps/  Memastikan kelestarian hari esok.  GITU!!!!!!!

1 comment:

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...