19.4.10

Dear Kak Merr : Belenggu Kawan Ofis yang Gila

Name: Penghuni opis

Email Address: Dirahsiakan

Sila tuliskan persoalaan / luahan /  komen  anda di sini  :

Salam kak merr...kak merr kenai june la...kakakaka rahsiakan nama k...nick name penghuni opis la plak...

ceritanya mcm neh...kat pejabat neh majoritinya kaum lelaki la...kaum perempuan lak sume sgt2 lah ciput jumlahnya...masalahnya di sini ialah suasana pekerjaan di sini...oleh kerana bos kami neh adalah sama kaum dgn i olls iaitu wanita bangsawan...kakakakaka

we olls kire hubungan ok la dgn bos...ala2 mmber bila di luar pejabat...tp al maklum la kaum jantan kurafat neh....zelesnye over la sgt...siap main ugut2...dlm skype kata nk santau2...siap xpuas ati...jantan kurafat neh suke perasan bagus...mcm dia je pekerja cemerlang dkt lam opis neh...padahal mcm hanjeng...!!! wakakakaka...ish3...sgt byk la plak memaki jantan kurafat neh...kekekeke....mcm neh main tajuk dia jantan kurafat neh...kalo bab buat kerja mmg selfish...

i olls punye kerja ada bersangkut paut dgn keje dia...bila kita minta settlekan ape yg patut dgn cepat mst bt2 pekak..."YA ALLAH YA TUHAN KU, PEKAKKANLAH TELINGA DIA KALO DH SLALU SGT DIA DUK BT PEKAK BILA KITAORG PANGGIL DIA...UTK SETTLEKAN KERJA" haaaa siap verver berdoa lagi kau!!!kelesssssssssss...tader...benda kena settle cepat sbb urgent bersangkut dgn gaji org...dia boley bt bodo lagi...eeee sgt la geram....bantulah saya kak merr...cakap elok2 pon sama ja fiil jantan kurafat tuh...cakap tegas sket mula la bt mcm2 statement dlm ym..facebook...twetter..skype..dll...babi punya jantan kurafat....


kakakaka byk la nnt perkataan kena black list...kakakaka

tengs kak merr...

yg tension dgn perangai jantan kurafat yg malas bekerjasama membereskan kerja urgent, Pennghuni Opis...


--
Date/Time: 2010-03-22 20:03:47 PDT
Sender IP: 211.24.222.99 [Malaysia] | i9a0tc8mjojagekn
Referrer: http://jumiejumie.blogspot.com/

Jawapan Kak Merr :
Hey...Banyak lah hang tulih ini.  Akak tak tau  nak jawab apa.  Akak rasa orang cam tu.  Takpayah la hang layan.  Akak dah tengok muka budak tu kat Facebook sebab hang suruh.  Muka dia pun cam muka Melayu Kampung duk hulu banat.  So,  haruslah dia kalcer shok sebab duk Penang. 

Sekian,  yang benar.

Jumie Samsudin
Miss Venezuela 2003

2 comments:

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...