27.4.10

Dear Kak Merr : Petua Kentut

Dah lama u olls semua tak tulis surat kat I olls.  Tulis lah soalan,  i olls pun ada la jugak idea nak bagi kan.  Kat bawah tu I olls dah bagi borang kan?  Isi ja.  Kalau nak suruh rahsiakan identiti.  Bagitau jugak ok.

Name : Asmaa Al Tungka
Email Address : < tidak dinyatakan >
Sila tuliskan persoalaan / luahan /  komen  anda di sini  :
Hai Kak Merr.  Saya perluakan pertua dari Kak Merr.  Macam mana nak bagi kentot tak busuk? Atau pon, macam mana nak mengcover diri kalau kentot busuk?
--
Date/Time: 2010-03-26 02:07:36 PDT
Sender IP: 202.185.77.243 [Malaysia] | i9a0tc8mjojagekn
Gambar hiasan  :  Kentot dalam ayak.



Jawapan Kak Merr :
Hai U olls, timer kasih bagi soalan yang mencabar ini. Sudi i olls menjawabnya.
Cara untuk kentot tak busuk :
  1. Jangan tahan berak. Makin lama hang tahan tahik hang itu dalam perut. Maka makin busukla bau kentukan itu.
  2. Makanlah benda yang berkhasiat seperti halia dan limau kasturi. Kulit limau kasturi sangat bagus. Halia makan dengan madu. Halia dipercayai membuang angin dan segala toksik dalam badan.
Cara cover diri dari kentot busuk :
Ini senang ja u olls. Tapi hanya boleh dibuat apabila kita berada dalam situasi lebih dari 3 orang sahaja!! Apabila kita terkentut dulu, pastikan kita orang pertama yang tanya dulu "Sapa kentut ni? Nak haram busuk betui!!"

Sekian, selamat mencuba.

No comments:

Post a Comment

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...