7.5.10

Mengapa perempuan suka pi Ostrolia?

Ada orang tanya akak "Why perempuan suka pergi Australia?" 

Akak pun tercengang mengapa u olls.  Oleh itu,  kawan akak itu pun emel gambar itu.  Dia kata "Letak la dalam belog u olls!"

Apabila mentengok gambar ini,  akak macam nak marah tapi akak suka jugak.  Besarnya noks.  Tapi akak buat buat marah lah kat kawan akak itu,  akak cakap belog akak kan penuh dengan kesucian u olls.  HAHAHAHA.   Haruslah kan?

Pastu kawan akak cakap  "Ala...hang kan prihatin dengan ilmu alam.  Ini pengetahuan am u olls,"

Maka akak pun letak la.  U olls nak pi Australia ka pas ni?

No comments:

Post a Comment

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...