21.7.10

Kesalahan Bahasa Orang Melesia

Hai u olls.  Hari ini kita kena gelak-gelak lagi ok.  Akak ada beberapa gambar yang diantak oleh kawan akak.  Sungguh fani u olls!  Jom kita tengok.


Ini mesti selalu SMS kan?  Disini jadi DCNI!!  Rasa macam jual DCI pulaks.



Ini mesti orang Terengganu yang buat sainbod ni!  TANGANG!!



Hampa berani parking silalaa....ni mesti tempat dijaga oleh otai-otai "Jangan parking hah!!  Ta boli...sorri boss!!"'



Kelasss abang Kit ini.  Meyadapi 25 tahun expilian gituuuuu!!  Dasar penyedapp kan!!



Sapa masuk sini nanti kena berdakwah...kelessss!  Terus join tabligh u olls.

Nyahhhhh!!!  Sapa tak kuat isap boleh repair kat sini nyahhh!!  Kelesss..........

3 comments:

  1. paling best......memang menceriakan hari2 ku yg xbrapa best ini....thanks Queen....tapi on the serious side...kena la wat betul2 kadang2 akan memalukan diri,syarikat,maybe akan dikutuk oleh negara lain....sesungguhnya malu bertanya sesat jalan....hehehehe

    -Hasrul Mohamed-

    ReplyDelete
  2. hahahahahahahahahahahahaa..!!!! aku nak gelak jaaaaa.....!!!!

    ReplyDelete
  3. i loike the tak kuat isap part. nak pecah perut i .. silap-silap i yang tercirit macam hang. i ada satu pic yang boleh bagi kat jumie untuk masuk .. nanti i carik and email to you, k ...

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...