20.8.10

Kak Merr dan Orang Ketiga

U olls semua.  Akak nak cita dengan u olls semua.  Baru-baru ini,  akak telah kantoi dengan En.  Khafi.  Akak tak tau cam na nak cakap.  Tapi i olls akak sedih la macam mana i olls punya coverina tapi buleh terkantoi jugak dengan En.  Khafi.  Memang we olls happy,  tapi kadang-kadang tu stress jugak sebab macam-macam masalah yang melanda perhubungan kami.  Mungkin ini cabaran dari yang Maha Esa.  Bak kata orang,  mungkin yang susah ini yang membuatkan hubungan we olls akan jadi lebih strong.

Tapi u olls,  akak bukanlah sekuat yang u olls sangkakan.  Apatah lagi,  bila ada ORANG KETIGA yang semakin hari semakin kuat dia cuba mendekati akak.  I olls pun sekarang dah tak buleh nak menipu diri akak lagi,  memang akak happy sebab dia ada di sisi akak sekarang ini.

U olls....tapi sebelum i olls bersedia nak bagitau En.  Khafi,  gambar Kak Merr dan ORANG KETIGA telah keluar di semua dada-dada majalah. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Inilah gambarnya.  Kak Merr dan ORANG KETIGA

Kak Merr and Abang Bekpit berpegangan tangan.


Macam mana i olls nak bagitau En.  Khafi ni?  Kalau En.  Khafi tak masuk meminang jugak by end of this year,  maka akak terpaksa terima pinangan Abang Bekpit.  Akak pasrah u ollls.

ps/  Jangan mara semua.  Gurau-gurau di bulan posa noh.  Akak dan En.  Khafi masih dalam track yang betul.  Tunggu hari-hari bahagia yang bakal mendatang. 

5 comments:

  1. pagi2 dah buat lawak kak merr ni! :D hahaha

    semoga berbahagia di samping en.khafi tu!

    ReplyDelete
  2. Kelesss kan nyah??? Akak dan Bekpit...U olls ada??

    ReplyDelete
  3. terima kasih nakyam....i olls tetap vass kan!!

    ReplyDelete
  4. Hahhahaa! Buh muka sendiri tu yang tak tahan. Dah ready nak kena pelangkung dgn Angelina Jolie? Hehe.

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...