16.8.10

Kisah Risik De Squera

Hai u olls semua.  Mesti u olls kawan-kawan merasa sungguh terkezot jigolo kerana baru-baru ini telah mengeluarkan satu album dalam Fesbuk tentang majlis merisik antara kawan baik i olls Jonet Aljuned atau Kak Gamz dengan Mohd Edros atau Semot Wombose.

Bukan u olls jah terkojut.  I olls pun terkejot jugak.  Siapa sangka?  Dua dua player watana ini telah membuktikan bahawa kalau u olls nak buat apa pun benda baik,  BOLEH!  Cuma dengan mulakan dengan niat yang baik. 

Pada mulanya perkenalan depa yang diaturkan oleh Kak Merr sendiri,  akak dah warning list kat Wombose.  HANG JANGAN BUAT SIYE kat kawan baik aku.  Tapi Wombose seakan-akan endah tak endah.  Biasalah,  maknusia berwajah semut ini memang suka sangat mengurat wanita-wanita indah.  Jonet pulak yang ketika itu sangat available pastinya rasa terharu apabila dilayan dengan baik.

Bibit-bibit awal perkenalan mereka adalah sangat NURAKA.  Depa berdua ini nampaknya sangat takut untuk melangkah ke alam realiti. Depa suka sangat antara satu sama lain,  tapi takut nak commit sebab depa takut adakah ini yang TERBAIK untuk depa? 

Haruslah mereka menerima jerkahan dan maki hamun percuma dari Kak Merr selama beberapa jam.  I olls rasa sedih sangat masa itu.  Kita ni maknusia biasa,  tak buleh lari dari kelemahan dan kesalahan.  No body is perfect.  So buat apa kita nak over carik yang sentiasa terbaik.  Nanti nasib kita jadi macam anjing dengan bayang-bayang.

Dan akhirnya,  sebagai permulaan baru untuk mereka berdua,  family Edros telah selamat meminang Aishah.  Tarikh pertunangan dan pernikahan akan ditetapkan kelak.  So u olls semua stay tuned ok.

Ucapan khas dari Edros untuk u olls semua  : Jumi wambose.sesungguhnya aku pon nak minta maaf ngan hang secara berjemaah.mungkin tindakan hg utk memaki hamun tu agak bernas,sbb aku start hari tu realise kalau hg x buat tu aku xkan terasa yg aku btoi2 sayang aishah.i learn from it very well.sayang kat hang.alaa,kita ni dah rapat sangat mcm adik beradik,marah mcm mana pon,we do it for our own good.bukan nya marah x tentu hala.aku pon nak yg terbaik utk anda.rezeki kami pon x expect dapat cepat mcm ni,tp alhamdulillah la dah terjadi.anyways,hg bukan mak kami,more mcm maid jaa (PUNGKOKKK HANGGGG!!!!!!)  .hehehe.takdak la.aku sayang hang.aishah pon sayang hang.kami semua sayang hang.

So,  kepada u olls semua.  Kalau takut dilambong ombak,  jangan berumah di tepi Batu Feringghi. Pi la dok kat Kampung Melayu ka,  Jelutong ka.  Hidup ini kalau takut amik risiko sampai bila pun kita tak ke mana-mana.  Mana ada benda kat dunia ni yang senang?  Nak berak pun susah...kena pegang dinding sebab tahan sakit.  Kepada anda semua,  yang masih takut-takut nak menjalinkan hubungan serius dengan pasangan anda.  Silalah declare diri u olls mandul dan tak buleh memberikan zuriat.  Atau mempunyai penyakit jenetik.   So orang tak pikiak lojik la tak buleh kawen dengan u olls.  Itu saja nasihat dari I olls. 

Amin.

1 comment:

  1. Congrats Edros! Nanti kahwin serentak dengan Adura ka?

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...