30.9.10

Monyet Yang Jahat

En.  Khafi bluetooth video ni dengan kawan kerja dengan dia kat CF yang merupakan seorang pekerja dari Nepal.  Baguih BF saya ini,   dia berkawan tak kira bangsa. 

Dia hari hari nanti tengok video ni.  Dok dating dengan akak pun tengok video ni.  Kadang-kadang amik HP akak alasan nak tengok video ni.  Bukan nak tengok kat HP sendiri.

Jom kita tengok videonya.  :)

video

Comels kan?  Monyet tu dok tarik telinga anak-anak harimau sampai herot muka harimau itu.  Pastu bila ranting tu patah,  dia lari lintang pukang.  Sungguh lawak!!  En.  Khafi memang suka tengok lawak-lawak,  sebab tulah dia suka kat saya.  :) Sebab saya bukan saja pencantek,  tapi jugak penlawak.

No comments:

Post a Comment

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...