20.10.10

Ada pepet tak?

Ada satu cita ni yang sangat luzahhhhh! Tapi akak nak cita jugak.  Sebab akak tau.  U olls yang baca belog akak ini,  semua pun otak LUZAH jugak.  Tapi suka-suka buat coverina sopan.

Pada satu hari,  sokrang isteri duk kat rumah.  Suami dia takdak.  Pastu ada orang ketuk pintu rumah dia.  Bila dia bukak,  ada satu laki berdiri depan pintu.  Dia tanya "HANG ADA PEPET TAK?"

Pompuan itu terkejut noks.  Aiiyooo...pevet tak bertempat.  So dia terus katop pintu takut nanti orang laki itu buat apa-apa yang tak diingini.  Malam itu,  dia bagitau suami dia apa yang berlaku.  Dan suami dia kata.  Maybe ada orang gila kot kat kawasan ni. So buat tak tau ja la.

Esoknya,  setelah suaminya mengepi kerja.  Lelaki itu datang lagi,  dia ketok pintu kuat-kuat pastu bila pompuan ni bukak,  dia tanya "HANG ADA PEPET TAK?"

Pompuan tu jadi takut sangat.  Malam itu dia pun bercakap dengan suami dia tentang gangguan itu.  Laki dia menjadi merah padam  "Takpa...esok abang tak pi kerja.  Abang tunggu kat rumah dengan Ayang.  Nanti kalau orang tu kacau.  Abang tau la camna nak kerjakan dia!"  kata si suami dengan penuh semangat.

Esoknya,  pintu rumah mereka berketok lagi.  Si suami pun cepat-cepat berdiri belakang pintu.  Dan si isteri pun membuka pintu.  Dan lelaki itu pun muncul dan bertanya lagi "HANG ADA PEPET TAK?"

Si isteri memberanikan diri dan menjawab "HA!  AKU ADA PEPET.  AWAT? PASAIPA?"

"KALAU HANG ADA PEPET,  BAGUIHLAH.  HANG CAKAP KAT LAKI HANG,  SURUH DIA PAKAI PEPET HANG.  JANGAN PAKAI PEPET BINI AKU DAH!"


Nenjiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....sampai hari ini kami tidak dapat tau apakah nasib si suami itu. Para suami sekalian,  pastikan anda pakai PEPET yang betul.

cita - disampaikan oleh INTANKINTAN,  gambar by Bangsan

13 comments:

  1. Wakakakakaa!

    Cerita benar ka ni Jumie?

    ReplyDelete
  2. Tanya INTAN KINTAN...dia yang cita ni kat BBM

    ReplyDelete
  3. hahaha..
    azreena sila la pakai bb :p
    wakaka

    ReplyDelete
  4. intan wehhhhh... sangat luzahhh laaaa lu nihhhh.. hahaha

    ReplyDelete
  5. hahaha...intan memamng cam ni u olls...bahaya jugak dia ni

    ReplyDelete
  6. hehehe...jangan la kata cam tu kat dia.....Intan adalah sangat cutee. Dia ada lengsung pipit.

    ReplyDelete
  7. then??? pepet yang dimaksudkan sebenarnya aper???

    ReplyDelete
  8. kah kah kah!
    pastikan para suami pakai pepet yg betui naaaaa......
    sat ada laki len lak dok mai tnya, hang ada pepek tak??? mampuih...

    ReplyDelete
  9. Ajeet hang jangan over duk buat tak paham!! Nak aku tunjuk ka PEPET tu apa?

    ReplyDelete
  10. Nokkk! Mak fitam dengar cita hg nih! Aku takdak nak buat lagu mana?? Hahah!

    Love,
    PojiePooh Abdullah

    ReplyDelete
  11. jangan fitammm nakyam.....jangan jangan....satgi nak kena buat sipiyu pulaaaa

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...