19.10.10

Laki Akak Lebih Kendu

Noks!  Hot atau tak akak Fasha Sandha ini,  akak pun hot jugak u olls.  Cuma akak tak berlakon dalam drama bersiri saja.  Cuba bagi akak berlakon.....!  Terus pencalonan BINTANG PALING POPULAR BERITA HARIAN OKAY NYAH!  Meletopsss.....wanita agam pertama yang berjaya raih anugerah paling popular.  Dato's Simplisiti punsembah ratu dengan akak.  Keles...

Sorry terbebel okay.  Akak nak carot ni.  Sila pasang vaiserrr semua orang.  Cita ni dah basi tapi shabas la Gigirl sebab akhirnya mengaku jugak u olls bercinta dengan duda Nora Danish ya.  Meletops si Jejai itu.  Anyway,  walau apa pun tohmahan yang diberikan.  I olls doa u olls bahagia selalu.


TAPI


Laki akak lebih KENDU dari laki Fasha Sandha kan?  


Kelessssssssssssssssssssss...........
ps/  Hati or Ferrari mana ko sanggup nyah? 

7 comments:

  1. jumie... kita dok kat melesia ni... baik cari yang hati elok2 sudah kan... takyah nak ferrari bagai...

    limit had laju highway dalam melesia pun 110 ja... apa barang naik ferrari nak bawak 110 sajia ye dok???

    ahahaha...

    ReplyDelete
  2. setuju weh! en khafi lagi kendu dari jejai!

    ReplyDelete
  3. matilah Fasha Sandha baca belog akak hari ini

    ReplyDelete
  4. adik baca vocajumielary kat bawah belog akak tu.pls

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...