13.12.10

Hanya Allah Yang Tahu

From: samdoll
To: jumie_samsudin@yahoo.com
Sent: Mon, December 13, 2010 11:38:13 AM
Subject: Belog Jumie Samsudin's Form (samdoll)

Name: samdoll

Email Address: ahmadolfitri@gmail.com

Sila tuliskan persoalaan / luahan /  komen  anda di sini  : wah wahh..salam yea akak..penah dengaq dak ayat"nabi x mengaku umat" dari zaman nabi dulu2 dia dah habaq awai2 lg dah....kita sebagai org islam kena buat la cara org islam kita mesti/harus/wajib  pikiq pasai agama walaupon xnak sentuh bab politik,kerana agama adalah pegangan kita,pasai akak dah mention awl2 xnk sentuh bab agama kan tp sembang kemaih mcm JUAGHA.. dulu kecik2 blajaq mengaji petang kt mana?. haih!!..jgn la dok nk lepas tangan dari tanggungjawab kita sebagai org islam,kita patot nasihat lepa kalo lepa kenalan rapat kita.kita boleh rujuk segala galanya dari orang yang mahir dlm bab agama, ini APAKAH??dok menyokong pulakkkk.......lepa hat borak2 ni sembahyang ka?. kalo lepa smbahyang ok lg laaa..lepa igt tuhan ka?.ok la lg kalo lepa xdibalaih juboq dan x membalaih juboqq.....sy ni bkn apa kak oi br ja trtengok pic gay dok balaih juboq borak,nahare geli nk mampoih..haha,
bawak2 la mengucap kak oii..adoih

p/s : minggu melawat tmn botani..datang lah ramai2 bli munge iyeaa


Dear Samdoll,

Akak terima semua kata-kata hang ini dengan hati yang terbuka.  Akak tak mau kata akak betul.  Kepada u olls semua yang tersinggung dengan penulisan akak ini,  akak mintak maaf kerana penulisan akak ini tidak menunjukkan yang akak ini tidak cukup ISLAM di mata hang.  Maybe betui maybe salah,  semua tu hanya Allah yang tau. Tapi apa pun,  akak puas hati sebab akak bersuara dan tidak perlu bersembunyi siapa diri akak.  Tak perlu bersembunyi di sebalik nama samaran.  Tak perlu letak emel merapu-rapu.  Kalau nak cakap benda betul,  tak perlu nak sembunyi.  Pelik sungguh pak hang buh nama hang Samdoll.  Mesti hang malu pi sekolah dulu kan?  Nama hang lagu tu.

ps/  Hanya Allah Yang Tahu

No comments:

Post a Comment

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...