28.12.10

MANEHHHHHHHHH....(manis disebut secara melerek dalam loghat Penang)

U ollls letak gambar apa kat YM u olls?  Macam akak,  akak suka tukar-tukar.  Baru-baru ini akak saja letak gambar pose meletops mak ayam akak iaitu Vanessa William kangkang kat tepi katil.  Inilah picture nya yang keluar sekerat dalam avatar YM akak.  Tak nampak muka,  nampak tetek dan kaki saja.  Melepss tak u ollls?


Tiba-tiba sorang abang ni,  staff USM jugak telah mengYM akak.  U olls baca ok.

Muhd Yasser Aghrib: amboi gambaq jumie
Muhd Yasser Aghrib: gegar
Muhd Yasser Aghrib: iman

Jumie Samsudin: wakakaka
Jumie Samsudin: bukan sayaaa
Jumie Samsudin: jangannn
Jumie Samsudin: jangan
Jumie Samsudin: gila en yasser ni
Jumie Samsudin: itu gamak vanessa william la

Muhd Yasser Aghrib: hahaha
Muhd Yasser Aghrib: buang kut...orang mengata plak nanti

Jumie Samsudin: hahaha
Jumie Samsudin: okay

Muhd Yasser Aghrib is typing...

Muhd Yasser Aghrib: manusia ni bukan semua MANEHHHH

Jumie Samsudin: tapi kalau orang kata ituuuuu saya
Jumie Samsudin: COMPLIMENT
Jumie Samsudin: hahaha
Jumie Samsudin: sat nak tukak
Jumie Samsudin: ok
Jumie Samsudin: dah tukak
Jumie Samsudin: thanks u ollls


Motif gegar iman tengok gambar kangkang camnih???  Aiyoooo!!! Adakah saja nak perli Kak Merr mempunyai susuk tubuh yang agam ini!  Apa pun,  kalaulah akak bangun tidur terus ropa akak camni.....SUMPAH HARI HARI AKAK PI KERJA TAK PAYAH MANDI NYAH!!

No comments:

Post a Comment

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...