9.8.11

Adik Giant Jadi Make Up Artist

Haaa....ni nak tunjuk ampa aritu adik Giant,  iaitu Hanna jadi make up artist.  Dan dia make up kawan akak.  Nenjia ampa tengok gambar ni.

Ni Hanna Giant kan?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Yang baju biru tu bukan Hanna Giant ka?
Nenjia close up pulak si Hanna Giant tu.

Memang betui la ni Hanna Giant.  Tak pun mak Hatasinchi.  Sebab dia pakai mutiara.

Anyway,  mai kita tengok hasil make up Hanna Giant.

Bek mekap macam tak tersusun pun. 
Dia duk lukih kat mata.
Teknik bagi pakai mascara. 
Dia boh lipstick pulak.
Mai kita tengok hasil make up Hanna Giant.  Cantek tak?

Hehehehe...cantek kan?  Haa....halaaa! Haala! Itu bukan Hanna Giant.  Itu akak la.  Akak mekap kawan akak,  Nurul Ain Ismail last June.  :)

Sirajun,  Nurul Ain and I olls.  Suka gambar ni sebab i olls nampak kecik.  GITU!
OKAY THANKS BYE

No comments:

Post a Comment

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...