27.10.11

Paranormal Activity 3

U olls!  Akak ialah penakut untuk tengok cerita hantu rangking 41 di dunia ini dan kat Penang akak rasa akak no 9.  Not bad kan rekod akak?  Rekod ini akak yang buat sendiri.  So u olls boleh percaya.  Tapi walau sepenakut mana pun akak ini,  AKAK ADALAH SUKA TENGOK CERITA HANTU! 

So akak tak sabar nak tengok cerita ini. Paranormal 3. 

Dah keluak ka kat Melesia?



7 comments:

  1. yes kak. dah kuar. sy dah tengok midnight last week. seram kak. tapi budak2 tu comels sgt...

    balik2 tgk movie, GPS jatuh dan retak. kami syak ada paranormal activity di situ....

    ReplyDelete
  2. yess, kami pun dah tengok. Seram okeyh, tapi tak seseram yang hat kedua. Cilakak dia punya teknik pengkameraan bikin saspens dan panas bontot.. pi la engok. Kat GSC ada kat gurney sahaja. qbay x dak.

    p/s: awat akak punya blog ada pokadot? x cantek laaa.. suka hat yang dulu2, kaler putih sahaja...

    ReplyDelete
  3. dah keluaq la kak..
    read this;
    http://pojiepooh.blogspot.com/2011/10/sneak-peak-paranormal-activity-3-pa3.html

    ReplyDelete
  4. Syahmi..........akak dah tukarrrrr lay out...simple saja laaa :)

    sorry menyakitkan mata ampaa

    ReplyDelete
  5. Kat mana kak jumie tengok ranking cerita hantu. nak-nak

    ReplyDelete
  6. Ranking cerita hantu akak tak pernah buat laa....tapi macam menarik jeeee

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...