23.5.12

Belasungkawa : Selamat Tinggal Norma

Saya ingin mengucapkan takziah buat Kak Moon dan seluruh keluarga atas pemergian Norma buat selama-lamanya.  Norma yang suatu ketika dahulu membuatkan semua pembaca blog ini menangis atas kisah cinta yang sungguh sayu antara Allahyarham dan suaminya Talib yang begitu cekal dan tidak pernah kenal rasa jemu menjaga beliau yang mengalami barah otak.


Berikut mesej dari blog Kak Moon  :

Norma telah pergi buat selamanya...

Assalamualaikum..

Untuk makluman semua yang mengikuti kisah Norma dan Talib.. Norma telah meninggal dunia pada pukul 1.00 pagi tadi dan jenazah dimandikan di hospital Serdang dan terus di bawa ke Pontian subuh tadi.. Sekarang Moon dan keluarga dalam perjalanan ke Pontian.. Mama (Ibu mertua Moon) dari Taiping juga dalam perjalanan ke Pontian.. Moon akan berada di Pontian sehingga malam ini selepas tahlil, Insya Allah..

Moon ucapkan terima kasih buat semua yang prihatin selama ini.. harap halalkan makan dan minum arwah dan sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah buat Norma... terima kasih.

(di update oleh saya on behalf of Moon) - Filla.
Alfatihah.

Kisah cinta mereka atas sentiasa dalam hati semua pembaca pembaca blog ini  :  Norma Loves Talib Forever

1 comment:

  1. thanks Jumie . Sesungguhnya berat mata memandang berat lagi hati para keluarga utk menerimanya . Tapi kami redha kerana kami tahu dia berada di sisi Allah

    Norma akan kami jaga amanat mu ...Rafiq ...baik baik

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...