3.8.12

Nyanyian Akak untuk Khairul Fahmi Che Mat

U olls,

Kalau akak jumpa Khairul Fahmi Che Mat,  akak akan suruh dia pose depan akak.  Macam ni......


dan macam ni...


 dan macam ni....


macam ni okay jugak.....


dan .....ermmmm.....macam ni jugak....


also like this....



But before dia bercakappp......akak terus nak nyanyi lagu ni kat dia :

"Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me cause it hurts
Don't speak
I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me cause it hurts"

Yes,  please JANGAN cakap. Pose saja depan akak.  U olls cakap ja..........................PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!  Daripada markah u I bagi  900 teruih jatuh jadi 14.

Sekian,  harap semua setuju dengan akak.

Love,
Jumie Samsudin

12 comments:

  1. setuju........tengok ja memang jatuh cinta, lepas dia cakap sepatah terus putus cinta. hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahahahaha! comey sungguh statement akak..likeeee! ghehehehe

    ReplyDelete
  3. Tak Paham. Apa masalah kalo dia cakap?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang tak pernah dengar apeks cakap ke???

      Delete
    2. nah link youtube suh dier dengar apek cakap...

      hahaha... apek berlakon ni weh :P

      http://youtu.be/LgSBIhrtbL4

      Delete
    3. baru dengaq kat iklan semalam... sora dia high pitch ka?.. ka dia ckp ada slang kelantan?

      Delete
  4. nasib baik la aku tak pernah minat dia... hahahahhh!!

    ReplyDelete
  5. wakakakakkakakakakakaka!!! sama kendu mcm laki rita rudaini tu

    ReplyDelete
  6. mana Apek? Mana dia? kalau dia baca ni rasanya dia gelak tak? hahaha

    ReplyDelete
  7. Hahahhahaa! Setuju! Bru minggu lepas ckp kt suami ble dgr iklan 100plus kt radio.. Rase lucu!!

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...