15.10.12

Orang Agam : Please Just Make Yourself Look Presentable

Translation kepada bahasa Jumie Samsudin :
Sekarang,  sebab saya pun gemok pungkur besar,  i ada ruang untuk bercakap tentang ini. 
Kalau u olls adalah wanita atau lelaki yang berbadan agam (besar),  seikhlasnya,  janganlah memakai baju yang kecik.  Adalah tugas kita sebagai orang agam (obes) untuk tampil 'presentable' di khalayak ramai.  HANYA SIKIT orang yang ingin lihat kita telanjang.   
Oleh itu,  sekiranya anda memakai baju yang hampir-hampir telanjang adalah mengganggu hampir kesemua populasi manusia termasuk saya yang gemok macam anda dan akan menggeleng-geleng kepala ke bawah tanda malu. 
Saya nampak seorang wanita yang seberat lebih kurang 188 kilogram memakai seluar pendek tahap faraj yang tertulis LUSCIOUS dan bagaimana kakinya yang berlemak itu seolah-olah telah memakan seluar pendek itu.   
Pungkur dia mungkin sebesar sebuah bandar juga dan kita patut letak papan tanda di pungkur dia dan panggil pungkur dia sebagai Los CuloGordo dan kita boleh benarkan 14 hingga 15 orang Mexico untuk duduk di pungkur beliau. 
Saya tidak ada masalah dengan orang berbadan (agam).  Tengoklah diri saya.  Tapi tolonglah tampil kemas dan 'presentable'



SAPA PUN LAKI YANG TULIS NI KAT 9GAG.  AKAK TABIK SPRING KAT BELIAU.  

1 comment:

  1. Tertinggai part yg kata dari LUSCIOUS jadi LOS sebab huruf2 lain termasuk dlm celah pungkur dia.

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...