11.5.13

Barisan Nasional Berjaya Beribu - Ribu Tahniah by Dheephan Chakkravarthy

Hello u olls semua,

I olls tak tau kalau lah u olls semua dah tengok video ini atau tidak.  Tapi apa pun, beribu ribu tahniah kepada BN sebab berjaya memasukkan perang saraf ke dalam kepala otak saja sejak pertama kali tengok video ni. HAHAHA!  Sebab itulah BN boleh menang PRU13 kali ini,  sebab ramai orang dah tertengok video ni and duk terngiang-ngiang dalam kepala otak depa....BERIBU RIBU TANIYA...BERIBU RIBU TANIYA.....last sekali orang masuk bilik undi and pangkah BN.  Haaaa!

Anyway here is the video  :




Selamat menyanyi lagu ini tampa henti sebab aku tau...ampa tak akan dapat lupa melodi dan suara pakcik ini.  Dia akan melekat kuat dalam hati dan otak ampa.  Akak punya saraf lani semua duk BERIBU RIBU TANIYA dah.

Love,
Jumie Samsudin
Beributaniya

3 comments:

  1. 864

    done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. jumie...kami baru tgk video ni...comei aih...nanti kalu ada program ceramah kita pasang bg depa dengaq dulu..hehhehe

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...