12.7.13

Emel dari Pembaca : Suami Saya Mungkin Gay

Hello u olls,

Catatan malam ini adalah simple untuk tatapan u olls di besok hari. Akak dah penat. Tapi kena tulis juga sikit untuk u olls baca esok pagi.

Lately, akak dapat 2 buah emel panjang. Dua dua emel lebih kurang, mengisahkan dilema dua wanita yang berhadapan dengan pasangan yang berkemungkinan seorang lelaki gay and bakal kahwin tak lama lagi dan seorang lagi yang memang suaminya adalah gay and depa pun dah bercerai.

Akak ada ramai kawan gay.  Ada yang dah kawen.  Ikhlas atau tidak, saya persoalkan dalam hati saya sendiri. Geram bila baca luahan hati insan (wanita) yang melalui tragedi ini. Kadang terpikir.....APA SALAH PEREMPUAN NI SEMUA SAMPAI  SANGGUP DIPERBUAT MACAM NI?


I need to really write about this! I have to share this SECARA TELUS dengan semua wanita. Agar adik adik and anak perempuan kita lepas ini tidak terkena dengan perkara seperti ini lagi.

Jodoh, ajal and rezeki adalah ketentuan Allah. Oleh itu, sapa yang persiakannya adalah amatlah berdosa.

Kita ni bukanlah yang terbaik.

Please bagi saya masa, saya akan ulas yang terbaik dalam blog saya!  Saya kena buat banyak rujukan dan tanya pada kawan-kawan yang saya pasti miliki banyak ilmu / pengalaman dalam hal ini.

Love,

TO ALL THE WOMAN WHO HAVE THE SAME PROBLEM ....KEEP STRONG

Jumie Samsudin

1 comment:

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...