22.11.13

Lelaki Paling Seksi 2013

Holla,

Depa pilih Adam Lavine sebagai lelaki paling seksi untuk tahun 2013 oleh Majalah People,  Amerika.  Sapa tak kenal dia? Penyanyi Marroon 5 yang bersuara pipih itu.  Dia adalah tunangan kepada Victoria Secret's Angel iaitu Behati Prinsloo .  Katanya,  Adam Lavine memilih Behati Prinloo sebagai tunangannya kerana wanita ini telah berjaya mengubah persepsi dia tentang dunia perkahwinan.  Aiiyooo feeling la abang Adam Lavine ni.

So apa pendapat u olls tentang pemilihan ini?









For me?  Akak tak taste beliau sangat.  Sebab dia terlalu nampak macam adik-adik yang kemas dan rapi.  Tak nampak bad boy sangat.  Maybe setengah orang sukakan begini.  Feelingnya aku membuat ulasan.  Telefon En.  Khafi sat!!

Anyway,  depa ni orang Amerika sangatlah feeling.  Apa pun layan.

4 comments:

  1. akak.. saya sangat suka ngan denih... he's on my 'gay-crush' list... mati lah aku org scan aku komen benda nih dalam belog kak Jumie.. hahaha...

    ReplyDelete
  2. kak jumieeee....saya taste kat adam ni..hehehehheee

    ReplyDelete
  3. handsome dia ni.
    tapi kalu jumie tengok video yang dia buat yoga tu. adeh.

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...