12.5.15

Video Dewi Remaja 1985/1986

Hello u olls,

Nak share dengan ampa ni video I olls dapat dari depa yang duk share kat Facebook.  Haramlah video ni lawak wehs.  Baru hari tu aku duk kutuk pasai calon Dewi Remaja 2015 yang duk tak reti nak jawab pasai GST.  Tapi tengok video ni aku tak jadi marah tapi aku jadi nak tergelak.  Okay jom tengok dulu.




HAHAH nak tergelak dak?  Untuk pengetahuan ampa,  tahun 1985 adalah tahun kelahiran I ollslah.  Mak nak menangis la tengok kakak-kakak zaman ni duk rambut ketak-ketak macam bintang filem porno kategori vintage.  HAHAHAHA pastu pakai headband style feeling-feeling Barbie ni.  Tapi inilah fesyen zaman tu.

Pastu tengok nenjia dia punya pengacara Salleh Yaacob.  Haramla aku lagi nak tergelak.  Masa ni SY mesti duk merembes sorang sorang kat belakang pentas duk tengok pompuan cantek-cantek semua.  Patutlah lani boleh bini sampai empat sebab duk tahan nafsu sejak tahun 1985.  

Ada ka makcik or kenalan sapa-sapa yang ampa kenai dalam video ni?  


4 comments:

  1. Kahkahkahkah kelakar la sis. sy pun blm lahir lagi zaman tu

    ReplyDelete
  2. Macam pantat memasing punya ketwok. Hahahah!
    Cer uols cari kat Youtube Unduk Ngadau 1995, lagi nahariamm dia punya ketwok!
    Hahaha

    ReplyDelete
  3. sharifah sheril aida tu yang mak sedara scha al yahya kan makyam?

    ReplyDelete
  4. ini adalah post yg telah membuatkan iols tegelak diopis nonstop selama 2 jam!!! LOLZ :)))))
    ...Fatimah Iskandar Shah--DEWI REMAJA kekwok paling naharriiaaaaammmmmm!!! macam hantu keluaq dr kubur jaaa...epic!!

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...