14.7.17

Siti Shower a.k.a Rudy Suara Macam Tok Ti



Ampa dah tengok ka video budak ni nyanyi suara macam Dato' Siti?  Dia kena interview dengan budak budak dalam Thinker Studios.  Haaa bukan ja nyanyi macam Tok Ti,  tetapi suara dia cakap pun macam Tok Ti.  Kerlass....

Nah...tengok video dia.

Dah jom tengok video dia kena interview.










Akak tak nak cakap aper....akak nak letak gambar ni jer


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


No comments:

Post a Comment

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...